Przeglądanie i pobieranie złożonych uwag i wniosków

Po zakończeniu konsultacji, lub w jej trakcie, wejdź do jej ustawień w module Konsultacje i przejdź do zakładki WNIOSKI lub UWAGI

Podgląd wniosków lub uwag

Na liście wniosków lub uwag wykorzystaj przyciski:

PDF – aby pobrać złożony dokument. Jest to ten sam plik, który został wysłany do mieszkańca oraz na skrzynkę urzędu. Zauważ, że plik ma odpowiednią datę stworzenia (modyfikacji), która określa czas jego powstania.

POKAŻ  – pozwala przejść do podglądu treści dokumentu na formularzu. Na podglądzie można:

  1. Oznaczyć rozstrzygnięte – więcej tu..
  2. Pobrać załączniki złożone przez klienta – jeśli osoba składająca dokument załączyła do niego pliki, będą one dostępne do pobrania.

Zatwierdzenie lub odrzucenie

Aby podczas generowania zestawień został określony sposób rozpatrzenia, należy wpisać do pisma odpowiednie informacje.

Naciśnij na liście przycisk POKAŻ, aby wejść do wniosku. Następnie zaznacz odpowiedni status, dodaj datę i odpowiedni komentarz (opcjonalnie, jeśli wymagany). Na końcu kliknij ZAPISZ zaraz pod polami sekcji Uzgadnianie

Pobieranie danych z wnioskami i uwagami

W Voxly wszystkie dane wprowadzone przez użytkowników i operatorów są zawsze własnością Organizacji. Staramy się, aby ich pobieranie było możliwe bez dodatkowych czynności serwisu i w każdej dowolnej postaci.

Dane wniosków i uwag można pobierać przyciskami w odpowiedniej zakładce.

Pobranie archiwum ZIP z wszystkimi dokumentami – pozwala na pobranie paczki z wszystkimi dokumentami PDF złożonymi w trakcie konsultacji, uporządkowanymi w katalogi z odpowiednimi datami i godzinami złożenia. Wygenerowanie archiwum po naciśnięciu przycisku może trwać nawet kilkanaście minut. Po wygenerowaniu pojawi się odpowiedni przycisk do pobrania. Jeśli aktualność nie jest odpowiednia, ponownie wygeneruj archiwum ZIP.

Wykaz– pobierz odpowiedni wykaz w interesującym Cię formacie.

Zestawienie – to tabelaryczne zestawienie wszystkich dokumentów z ich całą treścią

Dane przestrzenne – pobierz plik GPKG, który otworzysz w QGIS, aby zobaczyć wnioski na mapie. Pamiętaj, że klienci nie zawsze rysują geometrie lub wskazują konkretne działki ewidencyjne. Dokumenty takie nie będą posiadać geometrii.

Ostatnia aktualizacja: 2025-08-21

Czy artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły